08
Jul
10

Muffins

Dah lama buat muffin ni, baru teringat nak tepek gambar di sini. Resipi dari blog Cikwan. Asal resepi Blueberry Muffins tapi Tie ganti dengan serpihan cokelat je. Sedap jugak.

Dah lama buat muffin ni, baru teringat nak tepek gambar di sini. Resipi dari blog Cikwan. Asal resepi Blueberry Muffins tapi Tie ganti dengan serpihan cokelat je. Sedap jugak.


1 Response to “Muffins”


  1. 1 ain
    July 8, 2010 at 4:10 pm

    salam kak tie…lama betul sy tak memuffin. muffin cup kat umah ni pun ntah mana pegi.hehe


Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s


Blog Stats

  • 281,638 views
July 2010
M T W T F S S
« May   Aug »
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031  

Categories

Jamu Mata

Udang harimau ni diterbangkan khas dari Sabah

Nasi hujan panas ni buat pertama kali. Terlebih pewarna, hehe....

Nasi mandhi bersama briayani ayam dan daging black pepper

Pudding Lapis Strawberry dan Chocolate

Cupcake ni adalah hadiah Tie kepada keluarga pengantin (adik ipar)

Puff pastry , mini pie


%d bloggers like this: