08
Jul
10

Roti Jala

Roti jala ni dah berzaman. Tapi saja tepek gambar di sini buat rujukan.


8 Responses to “Roti Jala”


  1. 1 ain
    July 8, 2010 at 4:12 pm

    sedapnyaaa!! bila ye saya nak start menjala balik ni. virus M mcm tak de ubat pulak la.hehe

  2. 3 ima
    July 8, 2010 at 8:21 pm

    alahai kak tie…sedapnya roti jala,suka sangat makan!!!tapi nak buatnya yang malas…huhu

  3. July 15, 2010 at 5:56 pm

    Hi KakTie, hru doing??? Aisey nape dtg blog love sorok2 kak? U’re always welcome to comment ya😉

    Roti jalaaaaaa!!! Dah lama beli acuan, tak terbuat2 lagik…malas sgt…hehe!😀

  4. 7 apek
    August 21, 2012 at 1:10 pm

    saya mahu dapat kan cetak kuih sama seperti roti jala yg di atas bagai mana…?dia sama bentuk sepeti di atas dan ada yang berwarna roti jala tu…jika ada cetak roti jala itu..tolong hubungi saya ye…

    • August 21, 2012 at 4:11 pm

      Sebenarnya kak tie guna botol plastik yang ada muncung , biasa kita isi sos/mayonis. Ada byk dijual di supermarket bahagian barang plastik. Di daiso pun ada tapi ia lebih kecil, kena refill byk kali. Roti jala yang berwarna tu cuma bubuh beberapa titis pewarna sahaja.


Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s


Blog Stats

  • 281,638 views
July 2010
M T W T F S S
« May   Aug »
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031  

Categories

Jamu Mata

Udang harimau ni diterbangkan khas dari Sabah

Nasi hujan panas ni buat pertama kali. Terlebih pewarna, hehe....

Nasi mandhi bersama briayani ayam dan daging black pepper

Pudding Lapis Strawberry dan Chocolate

Cupcake ni adalah hadiah Tie kepada keluarga pengantin (adik ipar)

Puff pastry , mini pie


%d bloggers like this: