16
Jul
10

Sambal tumis petai dan ikan bilis

Tie lebih suka sambal tumis ikan bilis dari udang. Memang sedap bila dimakan dengan nasi panas-panas, kan…….


4 Responses to “Sambal tumis petai dan ikan bilis”


  1. July 18, 2010 at 2:42 pm

    salam kenal…sedap nmpak smbal petai n ikan bilis tu…cicah roti pun sedap ni🙂

  2. 3 ima
    July 27, 2010 at 3:09 pm

    salam kak tie…sedapnya tengok sambal bilis kak tie buat tu…nak resepinya boleh…mesti sedapkan…ima pun suka sambal ikan bilis ni…cuma dah lama benar tak buatnya…

    • 4 Tie
      July 27, 2010 at 3:19 pm

      Alaaaa………

      Ima ni..

      Senang je. Buat sambal tumis tu kena tumis sampai betul-betul naik minyak…. Kak tie punya bukannya sedap sangat. Nampak je lawa, hehehe….


Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s


Blog Stats

  • 281,638 views
July 2010
M T W T F S S
« May   Aug »
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031  

Categories

Jamu Mata

Udang harimau ni diterbangkan khas dari Sabah

Nasi hujan panas ni buat pertama kali. Terlebih pewarna, hehe....

Nasi mandhi bersama briayani ayam dan daging black pepper

Pudding Lapis Strawberry dan Chocolate

Cupcake ni adalah hadiah Tie kepada keluarga pengantin (adik ipar)

Puff pastry , mini pie


%d bloggers like this: